tisdag 5 oktober 2010

the last supper

idag är det min sista dag som tonåring. jag har ont i halsen och mina blåa ringar under ögonen värker, det har jag aldrig varit med om förut, man kan liksom riktigt känna påsarnaa tyngd. efter att ha sovit tre timmar mitt på dagen (en lyx man kan unna sig när man är au-pair och sjuk) ska jag nu bege mig till hagkaup, islands motsvarighet till ica fast mycket sämre, och inhandla ingredienser till kvällens middag, pasta med tomatsås. inte hade jag väl kunnat ana att jag skulle spendera mina sista timmar genom att laga mat till tre ungar på Island, läsa godnattsaga, pussa dem på kinden och säga att nu är det sovdags för att sedan själv krypa ner i soffan med en kopp te och titta på något mindre kvalitativt tv program med massor av tvätt hängades överallt.

gu så glam.

Tumblr_l9dw8tarcs1qbi3w8o1_400_large


1 kommentar:

  1. jag tror att det hela kommer förbytas till en morgondag (alltså idag) som bara sprakar och skiner och härjar som bara den. grattis grattis och krya på dig

    SvaraRadera