måndag 24 maj 2010

att jaga män

Ja i helgen är det som sagt utgång.

Vi ska ragga.

Jag börjar redan nu bli nervös, ingen av oss är egentligen så värst bra på att ragga men nu har vi sagt att vi ska det och tryck på länken där ovan och läs så förstår ni våran otroligt svåra situation. Men det är väl bara att supa och köra. Nu genast ser jag inte riktigt lika mycket fram emot helgen, uschans det där med att ragga alltså... de har ju barn allihopa ojoj detta blir en aningens ångestfylld helg. ragga.ragga.ragga. Fy vilket hemskt ord, så grovt och obehagligt.

Nu ska jag nog träna på att ragga lite och sen sova, blinkningar kanske eller ska jag komma upp med några sköna lines att dra?

Hjälp oss gärna genom att skriva era bästa raggknep? SNÄLLA

3 kommentarer:

  1. tjena pudding, står du här och dallrar?

    SvaraRadera
  2. Jag har funderat och funderat.
    Jag tror dock på denna : Do u wanna be my lover? I dont care if u have kids and wife as long as u give me pleasure. Pure pleasure.
    (när ni säger detta ska ni se ut som hon tjejen i pulp fiction som ber om oral pleasure)

    SvaraRadera
  3. hahaha tack för tipsen. vi ska jobba som uma thurman och heta svenskar med andra ord.


    /isa

    SvaraRadera