söndag 23 maj 2010

get up i feel like beeing a sex machine

too much sugar too little activity. fan va goa vädergudarna har varit nu är klockan elva och imorgon är vi lediga igen, nu äre världens pepp ändå fram till helgen, har ni videokamera på datorn spela in nåt och skicka så kan vi ladda tillsammans inför partajernas partajhelg!

Jag börjar här är mitt bidrag (jag är lite seg i starten och vet inte hur man klipper men ge mig en stund så kommer jag i gång med mina moves):

Jenny aka J. Brown GET UP IM A SEX MACHINE

5 kommentarer:

  1. så jävla vackert
    jag blir tårögd

    SvaraRadera
  2. Jenny du borde seriöst ge upp den här skiten med barnpassning och satsa på en karriär som nattens drottning. Den här filmen gjorde helt klart min kväll!

    SvaraRadera
  3. värsta michael jacksson

    SvaraRadera
  4. åh jag kommer till island på en gång, vill dansa med er!

    SvaraRadera
  5. GÖR SÅ! du är varmt välkommen. vi åker till keflavik på en gång.

    SvaraRadera