måndag 31 maj 2010

det bar inte frukt precis

Ja men då tar väl jag upp det här med raggningen då, vi kan väl inte undvika det alltför länge. Det var ett dött lopp om man säger så.

Vi fick ragg men vi raggade inte, så inget gills, eller isa gjorde du? Han gunnar var det du som raggade upp honom eller tvärtom? he he

Jag raggade iallafall ingenting, dels för att jag hade fullt upp med att dansa och dels för att när jag inte dansade var jag antingen på toaletten eller så kom någon full student och ville prata. Sen hade jag ju tänkt ragga upp den där djn men så fort han sa att han var 76:a kände jag mig lite stukad...Och hans ovolymiösa hår hade han kapat av! Det blev för mycket besvikelse på en och samma kväll så jag sprang och dansade och drack lite mera öl, åt fanderns med män.

Men djävlar i min lilla låda vilken natt och morgon det var!

När jag kom hem möttes jag av min andra favvodj and he was spinnin' those records like a mf maaaaniac



neon1 cross process



neon2 cross process



neon3 cross process

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar