måndag 12 april 2010

We're working fine

Fint att se att det var några arma själar som trots allt är intresserade av vår berg-och-dalbane blogg.

Såhär va:

1. Jag heter Isa
2. Mitt favoritgodis är skittles, m&m och såna där sega nammis med mörkchoklad runt.
3. Två böcker, en lampa, en dagbok och de obligatoriska läsglasögonen.
4. Randigt och jeans

För övrigt måste jag vara typ den enda 19-åringen som har läsglasögon.
Så himla tantigt.

EDITED 18.44 local time (GMT) reykjavik

Och såhär va:

1. Jag heter Jenny
2. mitt favoritgodis är m&m och sånna där noi sirius med lakritsbitar
3. Ett par handskar, ipod och Postverket av Bukowski
4. svart rock och solglajjor, nothing else....heehe

För övrigt måste jag vara typ den enda 19-åringen som dricker 4% mjölk dagligen för att bli stor och stark och komma in på folkets park.
Så himla barnsligt.

2 kommentarer:

  1. Nu har jag kommit på varför du vill ha läsglasögon och inte riktiga. Du vill vara tantchic. :)

    SvaraRadera
  2. Haha läsglasögon is the shit. been there done that, ynka sexton vårar.

    SvaraRadera