söndag 18 april 2010

jesus loves me

hej

jag sitter i min helt underbara säng och myser. den är enorm och har ett överkast som känns som silke nästan. jag har på mig finkläder och dricker kaffe för idag ska jag på kalas, det tillhör inte vardagligheterna precis. på kalaset ska det serveras sushi och det ska bli så himlans gott.

utanför mitt fönster börjar blommorna krypa fram ur jorden, det är väldans flott. tänk om några veckor när solen skiner och jag ska koka vatten och ser de små gula, blåa, lila och kanske vita blomsterna titta på mig och säga hej hur mår du idag?

några mil härifrån är en vulkan lite arg och sprutar ut aska. jag är lite trött på den för den förstör så mycket. våra väninnor kommer om två veckor och då fungerar det faktiskt inte att hon sprutar och spyr ut sådana ämnen. nej det går inte för sig alls.

i once fell in love with you just because the sky turned from grey into blue

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar