söndag 18 april 2010

Gud, vi har diskat idag

Nu äre jag som sitter här i min säng, mätt på allt möjligt och belåten med min tillvaro.

Idag var jag och isu på sushikalas. Idag fick vi trä på oss våra finkläder för det var galej. En typ av konfirmationsgalej, en okyrkerlig, okristerlig sådan. Partaj utan gud. Fint som snus vare.

Isa hade sin vackra blå blus som man knyter och jag hade min med små vita blommor, sen hade vi båda två dinglande örhängen dagen till ära. Attans så fina vi var ska ni veta!

Jag gillar isus familj, det är ett par otroligt sympatiska människor det. Jag gillar att de pratar svenska och jag gillar att de inkluderar mig i sina planer ibland.

Vulkanen sprutar och jag har lite dåligt samvete för era pengar som ni kanske inte får tillbaka om den inte kan hålla klaffen stängd snart, jag vet att det inte är något vi kan påverka men det känns inte bra. Jävla vulkan va. Jag håller mina tummar att den slutar spotta aska snart.

Och snart är det slut på kursen och snart är det min 20 års dag. Fan va gammal jag börjar bli hörrni, ujuj

Jag är bra på långa meningar. Det är min grej, långa och krångliga vill jag ha dem, annars fåre va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar