tisdag 9 november 2010

Whats the big deal Im an animal



Hur ska jag klara mig när vi kommer hem, utan svettyoga. Jag har blivit helt betagen i den, uppslukad och beroende, men det är väl så, allt man älskar tas ifrån en. Man ligger och flyter på vattnet och sedan slits man upp och rycks ner av verkligheten och dränks i livet. Du får inte behallå någonting. Hej melodramatik. Man böjs och man töjs och man härdas och man tärdas, man formas och man byggs upp. Reell eller spirituell, vi är en samling djur. Jag kommer sakna vattnet som rinner längs armarna och ryggen så att tröjan blöts ner och de mörka pölarna som skapas på mattan från håret som dryper.

Jag försöker titta på ett program på svt, det går som det alltid går för oss som tittar på datorn, aldrig. Min uppmärksamheten är en fågel.

1 kommentar:

  1. du inspirerade mig till att blogga idaag jennybenny--- och du, de har sääkert svettyoga i sthlm!! ta nu å se till att ni tar er dit!! xxx

    SvaraRadera