söndag 26 september 2010

Rapport.

Igår regnade det, likaså idag. Vi klämde på vackra kläder och tittade fascinerade på alla pälsar och hela rävar man kan köpa. Jenny kom ut från Nostalgia med världens tjusigaste hatt i en papperspåse. Om två helger ska vi ut och fira min tjugåårsdag och då ska vi ta bilder på våra fenomenala outfits.
Vi tog ett brejk från dansandet och hade en riktig filmkväll med allt sånt man ska ha på en sådan; godis, tacos, popcorn, te, bananbröd, kaffe (för att hålla mig vaken, jag jobbade till halvfyra på morgonen igår). Åh det var så mysigt, Singing in the rain kan vara bland de bästa filmerna någonsin. Sedan såg vi världens sämsta skräckfilm, den var inte ens läskig knappt. Och factotum, den var inte heller så bra, man blir så deprimerad över vissa människors livsöden. Det har blåst som tusan och vi lyckades pricka in bästa helgen till att bara ta det lugnt. Nästa vecka blir det andra bullar.
Idag fyllde min lilltjej åtta år, hon är världens sötaste och trots lite dramatik var det ett ändå ett lyckat kalas. Min fina knepiga extrafamilj som jag tycker så mycket om, jisses vad jag kommer saknarom och jag ska inte börja hålla på så här för då blir jag bara ledsen. Äsch jag kommer komma tillbaka Rey, du vet det.

Vi har det så bra här bara så ni vet, no need to worry. Det kommer bli den bästa hösten, den bästa våren, de bästa liven.

Tack för denna vecka.

Puss/Isa

2 kommentarer:

  1. pFFFFFF
    Bästa mig hit och bästa mig dit.
    Bästa våren spenderas inte i rey.

    SvaraRadera
  2. Åh men det var inte så jag menade. Jag menade att det kommer bli en bra vår oavsett var jag och vi befinner hos, helst i stockholm då förstås.

    puss/isa

    SvaraRadera