måndag 13 september 2010

good dancing avatar, bad dancing avatar




Nu ska jag gå och duscha på träningshallen, Världsklass, det är för bastu'n ja görre. Jag betalade cirkus 27 000 kronur för att få yoga men nu släpper de in mig hur ofta jag vill, jag får bada också och använda maskinerna men det kommer aldrig hända, usch, jag klarar inte sånt. Jag har tittat på dem när de står där uppradade, fabriksdjuren, och de skrämmer mig en smula. Men sen har jag ju en orolig själ.

Jag hade iallafall tänkt utnytja den här gymmets dusch och bastuanläggning. Svettas ut lite gifter och en förkylning. Passa på när man kan liksom.



här är artikeln om avatarerna. Det är inte nåt Milgramsexperiment precis.
http://www.dn.se/nyheter/varlden/sa-attraherar-du-kvinnor-pa-dansgolvet-1.1166867

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar