onsdag 26 maj 2010

We own the sky

Jag sitter i min smutsiga lya och dricker kamomillte med honungsarom. Det är gott och jag känner mig genast bättre efter ännu en sömnlös natt. Igår gick vi på bio och såg Snabba Cash, den var hemsk och bra på samma gång (även om boken var mycket bättre, men så är det ju nästan alltid). När jag vandrade hem tittade jag på solen framför mig, månen satt på himlen bakom. Det är så märkligt att solen skiner fast klockan är halv elva på kvällen. Ljuset letar sig in överallt dygnet runt.

Nu ska jag fortsätta svara på mejl, man får så många när man flyttar utomlands. Det är väldigt roligt men det tar lite tid. Sen ska jag vandra mot staden för att möta upp J och knodden. Jag har solfaktor 20 på mig.

Toodiloo och hoppas ni får en fin dag.

Puss/Isa


Dagen till ära så bjuder jag på en låt också:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar