lördag 15 maj 2010

Oh you famous people

Jag har en tendens till att drömma om kändisar, och det mina vänner kan vara skapligt underhållande må jag säga. Detta har varit min verklighet under några timmar när det varit mer eller mindre mörkt ute:

  • Jag har spelat in en film med Tom Cruise i en gammal gympasal. Han hade gröna converse och jag tyckte det var kemi mellan oss. Han hade gröna converse på sig, himlans snygga sådana tills jag upptäckte att både Katie och Suri var broderade på dem. Då vaknade jag.
  • Jag har jammat med Kleerup på en festival. Vi drogade nästan sönder oss och en man dog genom att falla ner under en röd stuga med vita knutar. Det var en ytterst obehaglig dröm och jag minns att vi hamnade på avgiftning och jag lovade mig själv att aldrig droga mer.
  • En natt var jag även på Lykke Lis konsert. Det var i en grotta framför en stor svart sjö med massa facklor runtom. Jag grät för jag tyckte det såg ut som hon stod i ett enormt kvinnligt könsorgan. Det var väldigt vackert.
  • Och så till nattens dröm som nästan klår alla ovanstående eftersom jag var en kändis. Gissa vem? Justin Timberlake, hahahahahahahahaha. Och som grädden på moset fick till det med Megan Fox i en sjö. Hon hade väldigt fina bröst tyckte jag/Justin Timberlake.
Jag undrar hur en drömtydare skulle förklara alla dessa absurda drömmar som försiggått i mitt arma huvud?

Ja roligt är det hur som helst. Jag undrar om någonting spännande kommer ske inatt, typ att jag gifter mig med Usama Bin Ladin eller så.

3 kommentarer:

  1. jag drömde att jag skulle spela in en film mot robert pattinson, och att vi var i hollywood på en fest för att lära känna varandra, så blev vi jagade av tjejer, klättrade upp på ett tak för att komma undan dem, sen tror jag att nån dog.

    SvaraRadera
  2. förutom att någon dog så lät det ändå som en soft dröm! jag menar han är ju en hunk :)

    puss/isa

    SvaraRadera