torsdag 27 maj 2010

banana rama

Idag blir det nog ett bananinlägg, det är så otroligt mycket bananer i våra liv här borta i atlanten. FÖRRESTEN, Isa jag tror inte jag är själv om att finna mig fortfarande väntande på det där fisk(in)lägget du lovade oss författa en dag för länge sedan. Jag frågar mig nu saker som, när kommer det? Har du börjat? Har du ens tänkt posta nåt eller var allt bara en sablans lögn?



Bananinlögg, oj nu fick jag prestationsångest. Det får bli en annan gång. Bananer är gott det är absolut en av de 5 bästa frukterna. Banan, mango, äpple, annanas och en annan frukt. AH.

Idag har jag varit ute med lillknotten och promenerat, handlat mango och torkade aprikoser, chittchattat med mamma-klubben i lekparken och fått mat i han OCH fått honom att sova. Fina bananer. Nu städar jag och ikväll ska jag simma. Ah fan vilket CRAAAAAAAAZY wildlife jag lever, its tooooo many bananas going ooon man bah im sooo banana busy ohver heeere!

eller vad säger ni, låter det inte banana ramas?
berätta vad du gör just nu, underhåll mitt ostimulerade sinne tack innan jag går helt bananas

Men jo det blev en del bananer i inlägget.

Imorgon ska vi baka bananbröd, det blir pricken över iet, toppen av berget, grädden på moset eller för en mer bokstavlig liknelse bananen i kakan





Ni behöver inte kommentera det här, jag vet att jag gick över gränsen. Men de är så jäklans goda de där bananerna!

5 kommentarer:

  1. jag tänker kommentera att jag inte tycker att man kan gå över gränsen när det gäller bananer. best.fruit.ever.

    SvaraRadera
  2. tack, det känns bra att du säger det, man går ju automatiskt bananas av bananer! MÖMMS. gissa vad vi kommer käka i sommar? hehh

    SvaraRadera
  3. go bananas jen:) jag har startat bog igen. den ska få tala lite för sig själv:) Lykke Li fick mig att göra det av ngn anledning. Puss

    SvaraRadera
  4. vi kommer att överleva på bananer, billigt vin och cigaretter. och jag kommer att romantisera det så att hungern försvinner.

    SvaraRadera