söndag 25 april 2010

How to get in

Vi har fått klagomål på att vi bara skriver till varandra och att vi ska blogga "på riktigt".

DÅSÅ:

Idag vaknade jag klockan tolv, det var ljust och två flickor sov i min lya. Igår åt vi sallad till middag, den var god. Den innehöll tomater, sallad, paprika, fetaost och rostade pumpakärnor. Till det hade vi ett bröd som hette Fjallabraud, det var saftigt och sådär gott segt som riktigt bra bröd ska vara!

Vi drack vin och öl, massor med vin och öl faktiskt. Vi dansade lite, låtsades vara engelsmän från london och Camilla var från LA och så stod hon på tå i klubbkön för att se lång ut. Ja juste vi jobbade på den dryga stilen också, man måste nämligen se dryg och lite smått uttråkad ut för att få komma in på Kaffibarinn. Jenny beslagtog fotografier som hon hittade vid en fotoautomat. De var festliga. Efter att ha lallat runt och rökt smala cigaretter gick vi hem igen. Jenny åt falafel och Camilla åt ostburgare med pommes frites. Jag fick de sista pommes fritsen, de var så himla goda att jag dog litegrann.

Idag har jag knappt rört mig ur soffan, en riktig soffpotatis. Sofikartöblu. Det har ju som sagt sin förklaring. Jag har på mig mjukisbyxor och en skön tröja i en naken nyans.

Och igår fick vi en supertjusig kjol av Mira, med blommor på. Den ser lite ut som ett suddigt fotografi.

Vi har även druckit Cherry Coke och Vanilla Coke. Det var inte jättesmarrigt precis, men burkarna var fina!

1 kommentar:

  1. fan asså tjejer, jag gillar er blogg! keep up the good work.
    kan ni inte införa "dagens ord" på isländska då alltså.
    hade fint

    SvaraRadera