måndag 8 mars 2010

Superhard Superheart. Insanity.

Hjärtat mitt, mitt hjärta slår så otroligt hårt, du anar inte hjärtat mitt. BANGBANGBANGBANG. Jag kan inte somna för det slår så hårt. Skulle du lägga din hand på mitt bröst skulle den åka upp och ner och då, mitt hjärta, skulle du känna hur starkt det är, alltså mitt hjärta, just nu. Slagen känns igenom mitt bröst, min hals och min nacke in i mitt huvud, jag blir galen av ljudet. Man ser hur täcket rör sig upp och ner för att det är så hårda slag, och man känner varje pump i varje ådra, det är för mycket blod och för trånga kärl, min halspulsåder klämmer vid varje pumpning, är det en orm jag har i halsen och genom hela min kropp

Jag har ätit choklad som mina föräldrar skickade, kan det vara sockret som gör mitt hjärta så mycket starkare?

Det dånar i mitt huvud av alla slag, har jag blivit galen, hjärtat mitt? BANGBANGBANGBANG, men jag vill ju inte att det ska sluta slå

1 kommentar:

  1. Mitt dunkar litegranna bara.

    Och du, är det sant? Är vi tanter?

    Jag känner mig som en sådan, inte bara till det yttre.

    SvaraRadera