torsdag 18 mars 2010

crazy bananas

Ja, vi har somsagt haft det lite tufft nu ett tag, men nog snackat om den saken va! Vi är ett par väderväsen och det har varit rätt gråskaligt här hos madame rey. Idag kom solen fram och man fick se ljuset i tunneln, toppen på berget, solen i reykjavik, ni fattar.

Jag författade en text men när jag läste och visualiserade den insåg jag hur jävla STÖRD den låter, ni kommer inte förstå utan tro att jag tappats bakom en vagn eller rökt på som en skorsten så den publiceras ICKE.

Livet i Reykjavík blåser på, imorgon ska jag städa och ta en eventuellt olovlig promenad med lillknatten i barnvagn, jag hoppas få se solen igen, den är så vacker

nu gäller det att somna, hoppas ni har det flott i svealand

vad ska ni göra i helgen medmänniskor?

2 kommentarer:

  1. skönt att ingen kommenterade! isa det är bara du och jag som läser, im telling you. men det är iof inte alltför pjåkigt. TVÅ LÄSARE!

    SvaraRadera
  2. ja ba ÅH GUD en kommentar.

    men som sagt två läsare är bättre än inga. hähä.

    eller nej. vi har fler. de är bara så hemliga och tysta.

    jag är din medmänniska. i helgen ska jag dricka vin och äta bananbröd med dig.

    SvaraRadera