torsdag 4 mars 2010

she's the crise now departing

Åh isa du är så charmig hahaha jag dog när jag såg videon HAHAHA.

Jag är krasslig igen och drömmer mardrömmar om späckhuggare och kineser i julost-ombäddningar. Jag hör hur det låter, tokigt, men det är otroligt skrämmande när jag vaknar. fytusan. Nu har regnet kommit och jag sitter i ett stort hus med stora televisionapparater och vackra skinnsoffor. Persiennerna är neddragna och jag ska städa kylen. Snart kommer familjen hem. Vilket konstigt liv jag lever, men det är vackert med konst.

Lyssna



Sen tror jag förresten att jag saknar lite folk därhemma idag... det är regnet som för med sig saknad. Äh det är nog nyttigt att sakna lite

3 kommentarer:

  1. GILLAR! låten menar jag! och videon!

    och jag har så ont i örat var ska det sluta?

    och jag är så mätt. dunderbrunch och dunderlasagne.

    /isa

    SvaraRadera
  2. ps. GILLAR DIG! ds.

    Pss. ps är dagens grej. dsss.

    SvaraRadera
  3. jag har precis nattat egill, mamman bygger muskler och pappan släcker eldar, nu sitter jag med dilla och kollar ariel 2

    PS JAG GILLAR DIG MER DS

    /jenny

    SvaraRadera