torsdag 18 februari 2010

Men jag då!

Sitter här och är lite avundsjuk på Jen. Jag har minsann inget konstgjort godis MEN jag har faktiskt en Carobella! Då undrar ni säkert vad det är? Jo det är det billigaste ekologiska godis jag kunde hitta i mataffären, vars ekologiska utbud inte kan vara mer än....hmmm låt oss gissa på 2%. Det är en chokladkakalikande sak som smakar smör. Och lite carob. Vad det är vet jag inte riktigt, men det skall nog likna kakao. Det är inte gott någonstans, men ekologiskt är det. Och billigt.

Annars lyssnar jag på Boho Dance, fåglarna, insuper havsluften och tänker att ikväll ska jag bada, och jag har sällskap av en äldre fransos.

Och så ältar jag pojkar från det förgågna som dyker upp i huvudet.

3 kommentarer:

  1. mmm, pojkar. De skulle veta hur mkt tid de tar upp i våra huvuden. Hur mår fransosen? Och... du? :) Puss

    SvaraRadera
  2. jamen eller hur! undrar hur mycket av deras tid vi tar upp?

    han mår bara bra. jag med :)

    puss

    SvaraRadera