tisdag 23 februari 2010

Everyday and today!

Precis som min kära vän nyss sa är allt upp och ner här. Ni måste komma hit för att förstå. Detta påverkar såklart humöret. Igår var allt bara för jävligt. Tills jag gick och simmade, det var soligt och den friska luften piskade mot ansiktet medan ångorna värmde kroppen. Här simmar alla asproffsigt, med huvudet farandes under vattnet vartannat simtag. Jag simmar som en gammal tant med nackspärr. Fast vad gör det när men efteråt kan sjunka ner i en Hot Pot mittemellan två skäggiga fina män.

Imorgon ska jag ta en tur med nr 11 till J och den sötaste ungen i världen (näst efter Malte), Egill. Bananacakes, rjóma och nutella står på schemat. För att kompensera detta skall vi på kvällen gå på Hot Yoga, ja yoga i värme. Jag kommer dö. Tack för denna gång.

Mitt sista tv-program kommer bli outsiders om familjer med sanslöst många barn. Jag jobbar hårt på att bli smart. Kanske ska jag slå på stort och läsa lite Red efteråt.

Detta håller på att eskalera. Jag tror dig inte Oscar Wilde, du ljuger.

1 kommentar: